Alla inlägg den 4 december 2009

Av Maj-Lis - 4 december 2009 18:48

Jag får hjälp av Aamors matte Tina att skriva för matteföräldrarna är på rymmen! Kanske inte riktigt på rymmen men de är inte hemma, de skulle på julbord och jag fick stanna hemma med Tina och Aamor.


Tina fick en otroligt kass idé, att jag skulle bada och hur kul är det en fredags kväll och ingen husse hemma som kan "rädda" mig.   

Vilket som så var det riktigt skönt och jag fick så mycket beröm av Tina och massor av pussar när jag var lite gnällig.

Hade en hel del tovor vid mina öron men de är borta nu och det känns så skönt.

Tina är lite mer bestämd än vad min snälla matte är men hon tar inte hårdare.

Men hon har ju min "störiga" brossa att fixa till så jag kan förstå det. Nä han är inte störig, bara ibland men det är väl som alla syskon!


Vov Affi

  

Ovido - Quiz & Flashcards