Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Lördag.

Av Maj-Lis - 22 september 2012 15:53

Tråkigt väder hos oss idag, jag blev blöt när jag var ute och vallade husse i morse och sen frös jag men det löser jag rätt snabbt med att hoppa upp i husses famn och troka mig på hans tröja!

Brorsan kom vid 10.30, jag skulle passa honom ett tag för hans matte skulle köra och shoppa. Hon var borta i 2 timmar men när hon kom tillbaka överöste vi henne med pussar. Hon hade bla handlat lite tuggben och vi fick vars ett.


Brorsans matte tog oss sen på en liten runda när det var regnfritt, Aamor hade tuggbenet med sig hela rundan, jag försökte ta det men lyckades inte för han gömde det i pälsen.

Blev en liten lagom runda runt några kvarter men tyvärr mötte vi inte en enda hund som vi kunde tuffa oss mot   

Jag trodde att grannens hundar var ute så jag började studsa mot staketet men Tina upplyste mig om att det bara var en korg som stod innanför, lite pinsamt men jag låtsades som ingenting!

 

Inte nån av de nyaste bilderna men dock en bild!

 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

22 september 2012 17:12

Ni är gulliga på bilden :)
Ibland kan man se fel, lika bra att gå vidare och låtsas att det regnar *fniss*

=^.^=

Lördagsbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

 
Bella

Bella

14 januari 2013 15:34

Hej söta tjej! Vad kul att jag hamnade här... Hit kommer jag återkomma.
Så mysigt ni har det! :)

Nosgos

http://Bellasdiary.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jultomten

24 december 2016 23:05

God jul och gott nytt år

 
Hemmamammafru

Hemmamammafru

26 december 2016 06:41

Nån vaken och pratsam person här lr dött som vanligtr här lr?!
Jag gillar att prata med alla folk oavsett ålder och kön!!!
Jag har psykiska problem så jag är hemma alltid med mina djur och tar en dag taget!!!
JAG BRUKAR VARA INNE PÅ NOUW I BLAND DÄR JAG HAR MIN BLOGG!!!
KOM IN OCH KOMENTERA OCH SKRIVA MED MIG DÅ BLIR JAG GLAD!!!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

28 december 2016 22:34

God fortsättning!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jultomten

10 januari 2017 23:10

Jag är en kvinna på 46 år, fru, mamma är tuff, envis som människa bor i Småland i en pytteliten by.
Jag vill berätta om mitt liv och hur det är att bo i vildmarken på gott och ont. Mina funderingar och tankar och öden och äventyr m.m

Skratta och gråt och bli glad och arg tillsammans med mig för jag säger precis som jag tycker utan krusiduller.

Älska alla årstider m.m Jag har nära kontakt med alla djur runt omkring mig och alla barn.

Det bästa jag vet är att resa till fjället och åka utför och åka på längden.

Jag är alldeles för gammal för att blogga men det skiter jag i. Jag vill göra som jag vill och är både tjurig och envis. Man måste vara det för att klara av att bo så här.

Jag prata om min stora passion och det jag älskar att göra i livet är: hundar, hästar (rider), åka utför och på längden, seglar, vandra, fjället, dragträning, promenader, träning, sticka, vänner, grillar, äventyr m.m

Söker nya seriösa vänner att lära känna.

Min bloggadress:


http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

23 januari 2017 02:38

hemmamammafru.bloggplatsen.se
Är trebarnsmamma och gift. Bloggar om livet som mamma och vår vardag. Du kontaktar mig på E-mail: happy0@home.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

25 januari 2017 00:21

Många dömer oss med psykisk ohälsa som svaga individer, som samhällets bottenskrap för idag ska man ju vara hårdhudad och inte visa några känslor och du får absolut inte be om hjälp för du ska klara allt själv. Du ska vara den där perfekta personen som har en fantastisk karriär, du ska ha en fantastisk familj, du ska ha ett fantastiskt förhållande med både partner och vänner. Du ska samtidigt träna, ha fritidsintressen, engagera dig i samhällsfrågor och bry dig om ditt utseende, då är du stark och bra.

Men vet du vad? - Det är inte starkt att trycka undan sina känslor och aldrig må dåligt. Det är inte starkt att inte våga be om hjälp när man behöver det och det är absolut inte starkt att trycka ned andra människor. Det som är starkt är att kunna erkänna att man inte klarar allt själv. Det som är starkt är att kunna be om hjälp och vara medveten om sina känslor och tankar. Det som är starkt är att veta att man inte behöver vara perfekt utan att man duger exakt som man är, med sina hjärnspöken, med sina känslor och med sin Asperger, Autism, OCD.

Jag är inte svag som lider av av mina diganoser. Jag är en krigare som varje dag reser mig upp trots att min själ ibland känns som den ska brinna upp. Jag är en krigare som vågar berätta om detta och står upp för mig själv. Jag är en krigare som vågar säga att jag är exakt som vilken människa som helst, men som lider av diganos och kämpar dagligen för att bli frisk.

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru

Hemmamammafru

26 januari 2017 00:49

Fy fan vad arg jag är! Hur har hon mage att gå in och sno det jag skrivet.
Min rubrik va. Jag tycker inte min blogg är dålig och så kopiera hon hela min text.
Det är inte ok och att folk gå in och gilla något jag har skrivit är helt sjukt.
Har man eget att skriva så skriv inte då för det är stöld.
Jag lägger ner massor på min blogg även om den innehåller kanske för er lättsamma saker jag skriver om eller fota eller gör.
Jag skulle aldrig gå in och ta det någon annan har gjort för det är fult.
Jag googlar och jag undersöker lite vad som man vara intressant för bloggen och även om det kan verka likt någon annans så gör jag det på mitt sätt.
Att stjäla det någon har skrivet är som att stjäla ens identitet och det är absolut inte ok.
Jag ska gå vidare med detta!
Denna sjuka människa!
Hon som kopierade min text på bloggen har blockat mig fast det har jag gjort med henne med och anmält henne.
Det finns inte en chans att jag tycker det är ok överhuvudtaget att stjäla andras inlägg.
En ful människa gör så och sko sig på andra och tro att det är ok.
Blir mest arg och sårad då jag vill ha min blogg i fred och jag tycker om den själv.
Ni som läser och följer mig gör mig jätteglad och jag blir så lycklig av att ni vill läsa.
Jag är grön på att blogga men jag tycker det är skitkul på ren svenska.
Tack för att följer och gilla mina inlägg.

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

6 februari 2017 23:20

Hallå alla! Ta och kolla in min blogg en hel del nya inlägg i dag och kommer fler sen i dag nån gång! Så missa inte att kolla in! Bra statistik också på min blogg!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Plötsligt har jag fått ännu fler följare i min blogg! f**n så härligt och jag får då passa på och säga till er ytterligare nya följare:

Mycke varmt välkomna in i min blogg och hoppas även ni nya stannar för och följa mig vidare och för er nya som är nyfikna på mer om vad ja gör av mitt liv i min vardag så gå mer än gärna in på min youtube kanal och kolla mina klipp även där.
Följ mig gärna där oxå för den som vill!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

9 februari 2017 02:11

Här i min blogg kommer jag skriva av mig som en dagbok angående livet som familj men även om ovanliga diagnoser då både jag och min flicka är drabbade.
Samt allt annat som påverkar livet när jag och min flicka har diagnoser.
Men hon och jag är världens gladaste starkaste krigare som aldrig ger upp.
Jag som mamma har jag diganoser Asperger, Autism, depression, ångset, Panik, OCD. Jag har en man och en pojk. Dom är friska. En ärlig blogg om mig och min familj. På istagram heter jag: Mammatvabarn. Du kan nå mig på happy0@home.se

http://hemmamammafrubloggplatsen.se

 
Anonymbloggplatsen.se

Anonymbloggplatsen.se

12 februari 2017 02:40

Ska berätta en nyhet nu!
http://hemmamammafru.bloggplatsen.se/
E-mail: happy0@home.se
Istagram: Mammatvabarn

Bor i Småland, Kronobergs län
Född: 1970

Kommer berätta lite om mitt liv med mina diganoser och fakta m.m

Här i min blogg kommer jag skriva av mig som en dagbok angående livet som familj men även om ovanliga diagnoser då både jag och min flicka är drabbade.
Samt allt annat som påverkar livet när jag och min flicka har diagnoser.
Men hon och jag är världens gladaste starkaste krigare som aldrig ger upp.
Jag som mamma har jag diganoser, Asperger, Autism, depression, ångset, Panik, OCD. Jag har en man och en pojk. Dom är friska. En ärlig blogg om mig och min familj. På istagram heter jag: Mammatvabarn. Du kan nå mig på happy0@home.se

http://anonymbloggplatsen.se

 
Mammatvåbarn.bloggplatsen.se

Mammatvåbarn.bloggplatsen.se

12 februari 2017 22:43

Välkommen in till min blogg vetja. Här ska jag beräta lite om mitt liv med min familj som en dagbok.

http://mammatvabarn.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

13 februari 2017 01:00

Är Du en funderingsmänniska?
Själv är jag verkligen en funderingsmänniska.
Även fast jag mår bättre så är jag ju inte "där" än om man säger så och även fast jag ser fram emot att börja arbetsträna-så kommer ändå dem där tankarna.
Kommer det att funka? hur ska det gå? bla bla bla.
Jag vill ju verkligen att det ska funka och det är nog där en del bottnar också.
Borde ju egentligen tänka "det blir som det blir" men tyvärr funkar inte min hjärna så riktigt.

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
bloggplatsen.se

bloggplatsen.se

14 februari 2017 01:10

Hej!

Jag har Autism, Asperger, Utvecklingstörning, psykist ohälsan m.m Som funktionshinder! För ett par år sedan på vuxen.hab så blev jag diagnosticerd med autismspektrumtillstånd av min psykolog. Som diaganos har autismspektrumtillstånd.

Söker kontaker med nya människor som är ärliga och seriösa!

Jag är mamma och fru på 47 år som lider av blyghet, psykiskt ohälsa m.m Jag skulle vilja ha kontakt med människor, Kvinnor i Ljungbytrakten mellan 40 och 60 år att träffa irl, Bara kvinnor då. Diskutera allt från himmel och jord. Kanske börja med att mejla först. Jag är mycker aktivt!

Mina intressen är att sticka, titta på TV, dricka gott, ridning, hundar, segling, utförsåkning, på längden, internet m.m

Skriv gärna några rader till mej. Jag är trött på att vara ensam.

Är helt ny på denna sidan men hoppas på hitta fler som känner för att utöka vänkretsen. Är så trött och ledsen över att känna mig ensam trots man och barn (kanske låter konstigt men jag har den känslan ändå).

Finns det fler? Gärna som bor runt om i Sverige så det finns möjlighet att ta en bio, en promenad, fika ja vad som helst. Men självklart även nån som bara vill prata men som bor längre bort t.ex Småland, Kronobergs län, Ljungby omnejd!

Ny här på OCD Forum!

Är helt ny på denna sidan men hoppas på hitta fler som känner för att utöka vänkretsen. Är så trött och ledsen över att känna mig ensam trots man och barn (kanske låter konstigt men jag har den känslan ändå).

Finns det fler? Gärna som bor runt om så det finns möjlighet att ta en bio, en promenad, fika ja vad som helst. Men självklart även nån som bara vill prata men som bor längre bort.

Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/mamma/fru som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer tillbaka igen!

Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar och hästar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*.

Var håller alla hus i vanliga fall då på nätet.

Fick tips om den här föreningen på Riksförbundet Austism.

Jag vill hitta ett forum där massor är aktiva.

Jag är så fruktansvärt ensam och behöver folk att utbyta tankar med dagligen.

Just nu är jag mest motiverad av att finna en självhjälpsterapi som funkar för oss som är dåliga på att vara systematiska och uthålliga.

Jag är en kvinna, mamma, fru på 47. Sysselsättning genom kommuns psykatrin. Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m Jag söker efter seriösa, ärliga vänner . Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig. Tips på hur man på bästa sätt sprider sin blogg? Jag vill ha tips på hur man sprider sin blogg! Hur gör ni för att folka ska hitta till er? Några smarta knep och tips? Lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att minska tabun m.m Jag fick min aspergers diagnos vid vuxen ålder och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund. Tillläggs handikapp: Autism, utvecklingstörning m.m Denna blogg handlar om att leva med flera diagnoser samtidigt, och kämpa för att få rätt vård. Samtidigt som man lever ett vanligt liv, pussla mycket med våra hundar och försöker få bort den negativa attityden kring psykisk ohälsa. Detta är en blogg om att inte alltid fungera som samhället begär. Jag har en blogg där jag skriver om diagnoser, psykisk ohälsa och vill lyfta fram min blogg eftersom målet med den är att skapa en gemenskap, öka kunskapen och minska tabun. Min blogg är lättläst eftersom jag själv har uppmärksamhetsproblematik så är det viktigt att text och uppbyggnad den och av bloggen är enkel. Därför har jag valt att vara enkel i mitt språk, inte göra allt för långa inlägg och hålla mig till ämnet. Själv står jag under medicinering. Jag har en önskan om att nå ut till så många som möjligt, om en person upplever ensamheten som mindre påtaglig genom igenkänning från nått jag skriver så har jag lyckats. Men desto fler desto bättre. Att dela erfarenheter med varandra är en viktig del i utveckling. En väldigt ensam människa som ironiskt nog uppskattar att vara social över allt annat. Jag är varken en ensamvarg eller eremit men däremot lever jag mycket riktigt som en. Mycker förtryckt av depression, något jag håller på och kämpar emot och vinner över trots att jag inte kommer längre i jakten. Allt som händer får en att kännas sig värdelös, liten, obetydligt och omöjlig, så om någon kan bevisa motsatsen skulle det vara fantastiskt. Men det kommer väl aldrig att hända? Har insett både ett och annat. Många finns inte för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt. Hör gärna av er med synpumkter m.m Hoppas på svar! Har det så gott!
Jag postar inläget och hoppas på det bästa.

Många vänliga hälsningar från Mia.

Mina bloggar och information:

http://nouw.com/

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Istagram: Mammatvabarn

E-mail: happy0@home.se

På återsende!

// Mia.






http://bloggplatsen.se

 
FrökenRödlök.bloggplatsen.se

FrökenRödlök.bloggplatsen.se

26 februari 2017 04:13

Marica, Mizaca, 31 år, Bor i Hyltebruk.

http://frokenrodlok.bloggplatsen.se

 
FrökenRödlök.bloggplatsen.se

FrökenRödlök.bloggplatsen.se

28 februari 2017 00:21

FrökenRödlök.bloggplatsen.se
Min information!
//
Marica Andersson
Odengatan 29 B
314 34 Hyltebruk
E-mail: rodeback@gmail.com
Mobil.nr: 0723071146
Mvh. Marica (FrökenRödlök)

http://frokenrodlok.bloggplatsen.se

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

8 april 2017 17:58

Vi tänder ett ljus
för alla drabbade
och deras familjer
i Stockholm!
Ta hand om er själva och varandra!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
bloggplatsen.se

bloggplatsen.se

8 april 2017 23:06

Till ALLA ER som ställde upp igår och hjälpte varandra! WOW NI ÄR FANTASTISKA! Utan er hade vi inte gjort detta möjligt, ETT STORT TACK till alla er som taggade era vänner som behövde hjälp och ett ETT STORT TACK till alla er som delade sidan och inlägget! Tillsammans lyckades vi hjälpa så otroligt många, vilket idag har uppmärksammats i Expressen! All ni som på något sätt har varit involverade, hjälpt till på något sätt och fått hjälp, ni är guld värda allihop! Jag och min familj hoppas att alla till slut fick en god natts sömn i trygghet! Tack!

http://.bloggplatsen.se

 
bloggplatsen.se

bloggplatsen.se

23 april 2017 02:38

Misstänker en illmarig nättroll som nästlat sig in hos mina vänner för att skada mig och min familj på olika sorters sätt. Den här personen har uppgett falskt namn/identitet och är mycket farlig, opålitlig samt lömsk. Den här personen har varit med i programmet Stalker. Personen i fråga har ställt till mycket otyg, skada samt besvär för mig, mina nära och kära. Jag kommer att blocka och ta bort denna person ifrån min vänlista.
Vill ni har bilder så har jag detta om ni fråga förstås!
HON ÄR EN FARIIG PERSON !!!
Elisabeth Kinnerlöv, Värnamo Född 1960.11.19
Har lagt upp en bild!!!

http://bloggplatsen.se

 
bloggplatasen.se

bloggplatasen.se

23 april 2017 03:17

VARNING !!! Vill bara varnar för den här personn!!! Ni får gärna dela!!! Misstänker en illmarig nättroll som nästlat sig in hos mina vänner för att skada mig och min familj på olika sorters sätt. Den här personen har uppgett falskt namn/identitet och är mycket farlig, opålitlig samt lömsk. Den här personen har varit med i programmet Stalker. Personen i fråga har ställt till mycket otyg, skada samt besvär för mig, mina nära och kära. Jag kommer att blocka och ta bort denna person ifrån min vänlista.
Vill ni har bilder så har jag detta om ni fråga förstås!
HON ÄR EN FARIIG PERSON !!!
Elisabeth Kinnerlöv, Värnamo Född 1960.11.19
Mobil.nr: 0702440917
Har lagt upp en bild!!!

http://bloggplatsen.se

 
bloggplatasen.se

bloggplatasen.se

23 april 2017 21:28

Vill varna för denna person! VARNING!!! Vill bara varnar för den här person!!! Ni får gärna dela!!! Misstänker en illmarig nättroll som nästlat sig in hos mina vänner för att skada mig och min familj på olika sorters sätt. Den här personen har uppgett falskt namn/identitet och är mycket farlig, opålitlig samt lömsk. Den här personen har varit med i programmet Stalker. Personen i fråga har ställt till mycket otyg, skada samt besvär för mig, mina nära och kära. Jag kommer att blocka och ta bort denna person ifrån min vänlista.
Vill ni har bilder så har jag detta om ni fråga förstås!
HON ÄR EN FARIIG PERSON !!!
Elisabeth Kinnerlöv,
Sveavägen 16
33150 Värnamo
Född: 1960.11.19-24??
Mobil.nr: 0702440917
Har lagt upp en bild!!!

http://bloggplatsen.se

 
bloggplatasen.se

bloggplatasen.se

24 april 2017 03:02

Min information:
Har lagt upp en bild på mig själv!
Elisabeth Kinnerlöv
Sveavägen 16
33150 Värnamo
Mobil.nr: 0702440917
Född: 1960.11.19-24??
fruelisabethkinnerlov.bloggplatsen.se
http://fruelisabethkinnerlov.bloggplatsen.se

http://bloggplatsen.se

 
mmamammafru.bloggplatsen.se

mmamammafru.bloggplatsen.se

24 april 2017 23:13

Varning!!! Jag har en massa information om personen om ni är nyfikna så får ni höra av er privat här.

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
mmamammafru.bloggplatsen.se

mmamammafru.bloggplatsen.se

29 april 2017 01:41

Kollar in min information!
Jag vill bara säga att jag har varit med i TV - programmet STALKER TV 3! Du/ni får gärna sprida ut detta på nätet! Jag vill blir känd och jag tycker mycker om att synas för allmänheten! Har ett behov för att synas! Får ett bättre självkänsla, självförtronde också m.m
Min information:
Sprid ut detta också!
Elisabeth Kinnerlöv
Sveavägen 16
33150 Värnamo
Född: 1960.11.19-24??
Mobil.nr: 0702440917
Har lagt upp en bild!!!
http://elisabethkinnerlov.bloggplatspen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
mmamammafru.bloggplatsen.se

mmamammafru.bloggplatsen.se

30 april 2017 00:05

Ärligt talat nu, hur lågt ska denna psykopat få gå innan någon sätter ett stopp för det?
Ska folk behöva ta att bli trakasserade och hotade på sina bloggar hej vilt, att vi ska få våra inlägg tagna?
Ska folk behöva sluta med sitt bloggande pga av något sånt här?, folk som brinner för sin blogg och skriver med hjärtat!
Jag blir så fruktansvärt arg och besviken på mänskligheten, ungefär som om det inte finns tillräckligt med problem i världen, nej då ska folk behöva stå ut med dessa jävla nättroll.
Tex denna kvinnan jag följer både här på olka sociala medie som verkligen brinner för sin blogg som är en riktig kämpe som gått genom tuffa tider i livet, hon är verkligen en riktig bra människa och jag älskar att läsa hennes blogg, och som delar med sig av sin erfarenhet behöver stå ut med att denna kvinnan trakasserar henne dagligen, detta är INTE OKEJ!!!!!!
Och jag kommer fortsätta att göra mig HÖRD tills hon STOPPAS!

NOUW OCH BLOGGPLATSEN GÖR NÅGOT ÅT DETTA; SKYDDA SIDAN IFRÅN DESSA FOLK SÅ MAN SLIPPER STÄNGA NER SIN BLOGG OCH SÖKA SIG NÅGON ANNANSTANS!
Jag är ledsen men jag kan inte ens fortsätta med det här inlägget för jag är riktigt jävla upprörd över hur detta jävla systemet fungerar!!!!!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
mmamammafru.bloggplatsen.se

mmamammafru.bloggplatsen.se

7 maj 2017 02:56

Uppmärksamhet tack !!!
Jag vill bara säga att jag har varit med i TV - programmet STALKER TV 3! Du/ni får gärna sprida ut detta på nätet! Jag vill blir känd och jag tycker mycker om att synas för allmänheten! Har ett behov för att synas! Får ett bättre självkänsla, självförtronde också m.m
Min information:
Sprid ut detta också!
Elisabeth Kinnerlöv
Sveavägen 16
33150 Värnamo
Född: 1960.11.19-24??
Mobil.nr: 0702440917
Har lagt upp en bild!!!


http://elisabethkinnerlov.bloggplatspen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

 
attvaramamma2.bloggplatsen.se

attvaramamma2.bloggplatsen.se

22 maj 2017 22:49

Jag känner mig så himla väderlös inför alla andra som har behandlat mig som skit m.m

http://attvaramamma2.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maj-Lis - 8 september 2012 14:07


Jag vill först tacka för alla grattishälsningar jag fått från många håll nu när jag blev 4 år, jag är stora damen nu! Fick en del presenter och det är jag värd, hihi! Dagen innan 4 årsdagen var jag och klippte klorna, försökte skrämma hon som kli...

Av Maj-Lis - 6 augusti 2012 14:04

Nu fick jag nog av att matte inte har tid att hjälpa att skriva så jag fick ta hjälp av brorsans matte, hihi! Vädret har varit upp och ner hela sommaren, fint några dagar, kallt några och regnigt andra och så har det skiftat. Jag själv har var...

Av Maj-Lis - 14 juni 2012 11:42

Hej alla vänner!   Idag är det inte någon värme, jag , Aamor och matte har varit ute på vårt altandäck medan husse dammsuga. Igår var mattes syster här på fika pådäcket, vi hoppa och blev så glada för vi älskar när det kommer någon hit, Vi pa...

Av Maj-Lis - 26 maj 2012 14:15


Idag är det ju Pingst afton men för mig är det vilken helg eller dag som helst! Vi har marknad i stan och husse har varit nere en sväng och så kom han hem med tuggben och annatt gott till mig, snällt. Matte fick en väska och själv köpte han sig e...

Av Maj-Lis - 22 april 2012 11:43


Igår eftermiddag blev jag badad av Aamors matte. Det var tid nu för jag var smutsig. Aamor och jag brukar busa ute i vår hage. Då tycker jag det är kul och gömma någon pipleksak, fast både leksaken och jag själv blir grusiga. Aamor är lite trög...

Skapa flashcards