Alla inlägg under april 2011

Av Maj-Lis - 27 april 2011 17:24

Jo jag lever men det var längesen matte hade tid att hjälpa mig med datorn!


Äntligen har min husvagn kommit på plats och vi har varit där nu i helgen.

Min bror sov över där en natt och vi vaktade vårt område, ni kan tror att många ville ta vår plats. Gäller att passa på att visa vem som bestämmer på campingen när man har utmärkt hjälp av sin bror. Annars säger jag inget när jag är själv.


Vädret är så skönt, varmt och vi är så lata - gå ut och gå? Nä nä det är för varmt så vi håller oss i skuggan!


Vov Affi

 

Av Maj-Lis - 6 april 2011 12:36

Hej alla vänner!


Känner ni också att det är vår.

Jag tycker att det är skönt att snön är borta, man blir ju så skitig om benen.

Igår var jag och Aamor ensamma hemma med min Matte hela dagen, husse och några kompisar var och reste tältet till vår husvagn, ska bli kul att komma dit igen. Idag har vi varit snälla hela fm iallafall, jag  har sovit mest i fönsterkarmen och Aamor i min sköna säng på golvet.


Många vovvisar AFFI      


Skapa flashcards