Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maj-Lis - 13 december 2009 17:42

Aamor och Tina passar mig idag för matte och husse är på lussefest.

Vi körde dom dit men vi får väl se hur de är när vi ska hämta dom! De kanske får gå hem, hihi! Nä, så taskiga är vi inte.



Jag, brossan och Tina har precis varit ute och gått och jag blev så glad när jag såg att där var vitt på marken, bara ett tunt skikt men ändå.

Gick med huvudet böjt och tungan ute, släpandes efter. Mmmmm, det var gott!


När vi kom in så lät det som om jag hade högklackat på mig, Tina undrade om något hade fastnat så hon kände efter, fullt med små snökulor på mina tassar.

Så lite snö, bara ett pudertäcke och ändå bildas sådana saker.


Både jag och brossan hamnade i duschen för att få bort kulorna.


Vov på er alla!

Affi

Ovido - Quiz & Flashcards