Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maj-Lis - 25 november 2009 13:09

Allt bra med mig, visserligen så löper jag, är nu 8 dagar, så det är inte värst än.

Aamor är duktig lyder när husse el. matte säger till han. Men han snusar där jag suttit el legat. Vi har fått byxa till mig och Aamor har fått droppskydd så det hindrar ju en hel del, så tack Julia för tipset.

Hoppas att missarna har det bra och att vädret är bra hos er.

Här är det växlande, ömsom regn, sol till storm.

Solen lyste igår här.

Min husse och matte har så smått börjat inför julen.

Igår blev köksfönstern putsade och rentvättade gardiner kom upp.

Vi sitter ju i fönstret och tittar ut, så det blir nog mera puts där för vi är ju ej torra om våra nosar.

Sänder en hälsning till Ruffa och Snutte, hoppas ni mår bra.


Många vovisar ifrån.

    AFFI.










Ovido - Quiz & Flashcards