Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maj-Lis - 6 november 2009 12:20

Hej igen, min matte är nog lite yr i mössan! Det är inte ikväll/natt vi ska ha Aamor. Är imorgon lördag, men det går lika bra.En liten rättelse ifrån mig AFFi.

Av Maj-Lis - 6 november 2009 11:39

Hej på dig Julia. Min husse blev glad för hälsningen, han är bra igen.

Städar till oss idag, behövs efter vårt bus.

Snön som föll här försvann uppåt dagen, det var skönt det var kallt om tassarna.

Mulet och trist idag, men uppehåll.

Aamor och jag ska ha skoj ikväll, vi ska passa han även inatt, hans matte ska på skolträff på ett danspalats i Höör.

Han ska få sova i min gosesäng inatt, själv ska jag ligga på min plats mellan matte & husse, men han får komma upp om han vill, brukar ej vilja ligga så länge uppe.

Jag  hälsar till Amanda & Smulan+ matte & husse.

Även hälsar jag till Ruffa & Snutte + matte.

Skapa flashcards