Alla inlägg den 26 december 2011

Av Maj-Lis - 26 december 2011 13:31

God Fortsättning alla vänner!


Julen är snart slut, bara idag också och vi har haft gäster varje dag, gillar jag.

I och för sig var det bara brorsan och Tina på Julafton men det var lugnt och skönt. Igår var husses bror med sin fru här, oj så glada vi blev.

Jag har inte ätit så mycket julmat, bara lite kokt oxtunga, åh vad gott det är!


Nån julstämning ute är det inte för det är regnigt och grått och just nu +8,6, nästan lika varmt som i somras, hihi!

Julklappar har jag fått, 2 leksaker och kattgodis och tuggben, himla kul att få julklappar för ny leksaker är så kul.

Aamor och jag ville ha samma sak att leka med trots att vi hade vars en men så är väl syskon.


Blev julbadad på lillejul och fin blev jag.


En liten sak till er som skriver in reklamsaker i mina kommentarer - sluta göra det för jag plockar ändå bort det!


 

Skapa flashcards