Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Maj-Lis - 30 juli 2010 15:46

Jag har fått semester, hihi.

Är hos Aamor och Tina för husse och matte skulle ha gäster och då har jag det bättre hos dom två.

Har inte riktigt fattat att jag ska sova över också men jag somnar nog ändå.

Vi tre har varit ute och gått en sväng nu och jag träffade Aamors kompis Rex, jag var inte ett enda dugg rädd utan hälsade fint på honom.


Hemma hos Aamor igen började han gruffa lite i köket och när Tina frågade om han var hungrig så svarade han med ett mmmmmm! Brorsan snackebror!

Han åt inte upp allt utan gömde hälften och jag blev nyfiken så jag gick dit.

Tog en slick och tittade på Tina, hon sa att jag skulle äta och vara duktig så jag ÅT!

Kryss i taket, jag äter ju annars inte förrän sent på kvällen och väldigt sällan!

Fick en bit godis av Tina sen för att jag varit duktig, gott!

Nu ska jag låta magen vila för det tar på att äta!


Vovisar

AFFI

Ovido - Quiz & Flashcards