Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Måndag

Av Maj-Lis - 12 juli 2010 14:38

Nu är det sommar och semester

Jag är med husse och matte nere på Österlen.

Vi har det mycket varmt mel 30-35 gr, så jag ligger mesta tiden.

Husse har en balja med kallt vatten som jag står i, det svalkar bra.

Baljan hade Tina när hon var baby.

Igårkväll börja det att mulna, senare blev det åska och lite regn, blixtarna gick spikrakt ner i backen. Regnet blev det inte mycket av.

Jag längtar efter Aamor, han och Tina kommer snart ner och hälsar på oss.

Många vovisar från

       AFFI

 
 
Aamor

Aamor

12 juli 2010 16:32

Längtar du efter mig syrran, va´gulligt!
Saknar nog dig också fast det är skönt att ha full koll på matte nu!

Puss på dig!

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

12 juli 2010 21:07

Mjau Affi!
Hoppas nu att du får en skön semester,kanske med lite svalare väder, nu är det ju näst intill olidligt för både människor om djur.
Det ska ju bli mer åska o regn i natt, sa dom på radion, hoppas det rensar luften lite.Här ligger vi bara o flämtar, orkar inte ens busa det lilla minsta.Men det gör väl ni när Aamor kommer ner till dig, ta det lugnt i värmen bara.
Ha det bra o hälsa Husse o Matte!
Mjauu från Ruffa o Snutte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maj-Lis - 22 september 2012 15:53


Tråkigt väder hos oss idag, jag blev blöt när jag var ute och vallade husse i morse och sen frös jag men det löser jag rätt snabbt med att hoppa upp i husses famn och troka mig på hans tröja! Brorsan kom vid 10.30, jag skulle passa honom ett tag fö...

Av Maj-Lis - 8 september 2012 14:07


Jag vill först tacka för alla grattishälsningar jag fått från många håll nu när jag blev 4 år, jag är stora damen nu! Fick en del presenter och det är jag värd, hihi! Dagen innan 4 årsdagen var jag och klippte klorna, försökte skrämma hon som kli...

Av Maj-Lis - 6 augusti 2012 14:04

Nu fick jag nog av att matte inte har tid att hjälpa att skriva så jag fick ta hjälp av brorsans matte, hihi! Vädret har varit upp och ner hela sommaren, fint några dagar, kallt några och regnigt andra och så har det skiftat. Jag själv har var...

Av Maj-Lis - 14 juni 2012 11:42

Hej alla vänner!   Idag är det inte någon värme, jag , Aamor och matte har varit ute på vårt altandäck medan husse dammsuga. Igår var mattes syster här på fika pådäcket, vi hoppa och blev så glada för vi älskar när det kommer någon hit, Vi pa...

Av Maj-Lis - 26 maj 2012 14:15


Idag är det ju Pingst afton men för mig är det vilken helg eller dag som helst! Vi har marknad i stan och husse har varit nere en sväng och så kom han hem med tuggben och annatt gott till mig, snällt. Matte fick en väska och själv köpte han sig e...

Ovido - Quiz & Flashcards