Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Maj-Lis - 27 mars 2010 12:05

Matte och husse berättade att jag ska vara hos Aamor & Tina idag ett tag och när de äntligen kom för att hämta mig blev jag så glad.

Vi busade hela vägen hem till dom och när vi kom in hade jag så bråttom in för att kolla hans leksaker och tuggben.

Blev av med brossan ett tag men hittade honom under Tinas säng, lite underligt att han ligger där men han är som han är!


Rätt vad det var satt jag på Aamors trimbord och blev av med tofsen och sen fick jag duschat, ganska så skönt men jag hade sett framemot en dag med bus och inte en dag med bad!

Som tur är tar det inte hela dagen så vi busade sen.


Hos oss ösregnar det så jag hoppas det slutar till jag behöver gå ut nu när jag är så urtjusig.

Kolla själv på bilderna.

Först ett rakt frammeifrån!    

Sen min profil!

Tina kallar mig sin lilla docka och jag blir så glad varje gång!

Ovido - Quiz & Flashcards