Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Maj-Lis - 27 oktober 2009 08:52

Tro det eller ej men det är uppehåll idag.

Men igår var det inget vidare, husse satt och hoppades att det skulle bli lite uppehåll så vi kan gå ut och göra våra behov.

Nu så sa husse nu är det litet stopp i regnet, så vi gav oss ut men hann ej så långt förrän det började igen, så det blev blåsning med hårfönen.

Igårkväll när vi följde hem Aamor, blev jag blöt igen, matte föna mig sen stoppa husse in mig i en ljuvlig ullfilt kl 18oo och låg så likadant till kl 21oo, då var jag varm och så satt husse vid sidan om och bara det är skönt.

 Vovis på er.

 AFFI

Av Maj-Lis - 27 oktober 2009 08:12

Jag hörde imorse när ni kom vad du hade hittat på!

Du är en riktig liten buse, men skit i det, huvudsaken är att man har kul.

Själv låg jag igårkväll inrullad i en ullfilt på soffan med husse sidan om mig.

Hej busis.

 Syrran AFFI.

Ovido - Quiz & Flashcards