Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Regnig dag.

Av Maj-Lis - 3 augusti 2009 09:35

Nu får jag skriva lite igen.Vill samtidigt tacka OZZY för att hon/han

hitta min blogg, är ju kul när man får nya vänner.

Jag har lagt in dig på länken.

Vi har ett tråkigt väder med regn och åska det smäller ganska högt,

men jag är inte rädd, mina föregångare var så rädda sa Matte att

dom skaka så skinnet höll på att falla av dom.

Nu ska jag berätta vad som hände mig för några dagar sedan.

Jo, jag hade fått kardborrar på båda siderna om halsen

ända uppe vid munnen samt en på frambenet, Matte upptäckte

det när hon skulle kamma mig.

Hon tog bort dom så nätt och fint, kändes skönt att bli av med dom.

Nu ska jag gå och vila.

HEJ, HEJ.



 
 
Aamor

Aamor

3 augusti 2009 12:43

Höredu syrran, jag har nog hört att du hittat på ett bus idag som skrämde alla närvarande, fy så får man inte göra du kan ju skrämma livet av husse och matte.
Gör inte om det.
Berätta här för alla och skäms lite!

http://aamor.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

4 augusti 2009 06:59

Jaaaaaaa!!! Berätta...
Aamor har skrivit små hintar, bättre att du berättar själv.
Annars kan det hända att han lägger till eller ändrar på något. Det var säkert inte såååå farligt.

Voff på're

http://hjulia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maj-Lis - 22 september 2012 15:53


Tråkigt väder hos oss idag, jag blev blöt när jag var ute och vallade husse i morse och sen frös jag men det löser jag rätt snabbt med att hoppa upp i husses famn och troka mig på hans tröja! Brorsan kom vid 10.30, jag skulle passa honom ett tag fö...

Av Maj-Lis - 8 september 2012 14:07


Jag vill först tacka för alla grattishälsningar jag fått från många håll nu när jag blev 4 år, jag är stora damen nu! Fick en del presenter och det är jag värd, hihi! Dagen innan 4 årsdagen var jag och klippte klorna, försökte skrämma hon som kli...

Av Maj-Lis - 6 augusti 2012 14:04

Nu fick jag nog av att matte inte har tid att hjälpa att skriva så jag fick ta hjälp av brorsans matte, hihi! Vädret har varit upp och ner hela sommaren, fint några dagar, kallt några och regnigt andra och så har det skiftat. Jag själv har var...

Av Maj-Lis - 14 juni 2012 11:42

Hej alla vänner!   Idag är det inte någon värme, jag , Aamor och matte har varit ute på vårt altandäck medan husse dammsuga. Igår var mattes syster här på fika pådäcket, vi hoppa och blev så glada för vi älskar när det kommer någon hit, Vi pa...

Av Maj-Lis - 26 maj 2012 14:15


Idag är det ju Pingst afton men för mig är det vilken helg eller dag som helst! Vi har marknad i stan och husse har varit nere en sväng och så kom han hem med tuggben och annatt gott till mig, snällt. Matte fick en väska och själv köpte han sig e...

Skapa flashcards