Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Maj-Lis - 19 juli 2009 15:36

Aamor och hans Matte kom idag, hans Matte ska lära min hur man gör

när man ska lägga in en bild på mig och brossan i bloggen. Vill att andra

ska få se hur söta vi är, vi är finast i världen.

Och nu ska vi se om Matte klarar det själv.

Av Maj-Lis - 19 juli 2009 08:55

Ännu en dag som man vaknar till regn, jag trodde att det var slut nu,

men jag hörde Husse & Matte prata om Fruntimmersveckan, regnar det

när den börjar så regnar det hela den veckan, men jag vill inte tro dom.

Vi blir ju så genomblöta min brossa & jag, Han har ju jättetjock päls, min är

ju tunnare så jag torkar fortare. Han har en fin regnrock men tycker att den

är ivägen när ska lyfta på benet, den sitter ju om benet. Han och Matte

kom hit till mig igår, precis när dom gick var det uppehåll, men halvvägs

öste det ner så gissa om dom var blöta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards