Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Maj-Lis - 7 juli 2009 12:28

Jag blev så glad för Aamor kom nu i eftermiddag, så nu blir det latjo laban så länge han och hans matte är här.

Av Maj-Lis - 7 juli 2009 10:48

Jag är en jättesöt liten Shih Tzu tjej som heter Affi, i min stamtavla heter jag Kimzans Afrodite, jag blev 10 månader i måndags.

Min brossa har gjort mig sugen på att ha en egen blogg för det har han jag ska ju ej vara sämre än han jag är ju äldre än han om så bara några timmar.

Jag är född i Övraby hos Liza & Lasse Falanius som har Kimzans kennel.

Har varit på 5 utställningar och de har gått bra, fast nu på den sista i Tollarp blev jag etta och domaren tyckte att jag är en vacker tjej men var lite för tunn men om ca 6 mån har jag växt till mig. Min brossa blev 1:a HP BIM, så snacka om att hans matte var glad och det är jag också.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards